Assassin’s Creed Shadows Erteleme Sebebi, Geliştirici Tarafından Açıklandı

Oyun yönetmeni Charles Benoit, Assassin’s Creed Shadows erteleme sebebi ile ilgili değerli açıklamalarda bulundu. Özellikle Japon mimarisindeki çatılar, serinin evvelki oyunlarına nazaran daha fazla zorlayıcı olmuş. İşte detaylar…

Dün prestijiyle hem kıssa ve Claws of Awaji ismi altındaki öykü genişlemesi fragmanı yayınlanan ve hem de PC sistem ihtiyaçları ayrıntılandırılan Assassin’s Creed Shadows, başlangıçta Kasım ayı içerisinde satışa sunulacaktı. Ne var ki, daha sonradan iki kere ertelendi. Bir üçüncüsü ile karşılaşmazsak, 20 Mart 2025 tarihinde PC, PlayStation 5 ve Xbox Series platformlarında oyuncular ile buluşacak.

Assassin’s Creed Shadows Erteleme Sebebi Neydi?

Oyun için heyecanlı bekleyiş sürer iken, oyun yönetmeni Charles Benoit de erteleme kararının gerisindeki münasebetleri açıkladı. Benoit, Japon mimarisinde bulunan çatıların muazzam düzeyde karmaşık olduğunu ve buna bağlı olarak da kodları geliştirmenin ve özel animasyonlar eklemenin gerekli olduğunu söylüyor. Bunun da oyundaki parkurun daha akıcı hale getirilebilmesi için kritik bir ehemmiyete sahip olduğunu kelamlarına ekliyor.

Oyun yönetmeni Charles Benoit, Assassin’s Creed Odyssey ve Syndicate ile karşılaştırıldığında, Shadows oyununda kendisini en fazla zorlayan şeyin Japon mimarisindeki çatılar olduğundan bahsediyor. Karşılaşılan problemlerin üstesinden geline bilmesi için de hem geçiş sistemleri hem de parkur animasyonları tekrar düzenlenmiş.

Parkur sisteminin yanı sıra, basamak kaydetme sisteminin daha ilgi alımlı hale getirilmesinin ve oyunun genel istikrarının olması gerektiği üzere sağlanabilmesinin de erteleme kararında tesirli olmuş. Ne var ki en büyük etken, oyuncuların yaptıkları geri bildirimler olmuş. Kelam konusu iyileştirmeler kapsamında, çevresel ayrıntılar ve parkur sisteminin akıcılığı büyük beğeni toplayacak üzere görünüyor.

assassins creed shadows erteleme sebebi gelistirici tarafindan aciklandi 0 scFD2BfZ

Diğer yandan, dün prestijiyle oyun basını mensupları da Assassin’s Creed Shadows oyununu üç saat kadar bir müddet oynama fırsatı buldular. Geri dönüşler ise Ubisoft tarafından büyük bir memnuniyet ile karşılandı. Tezli değişikliklerin başarılı olduğu söyleniyor. Japon tarihinin ve ülkeye mahsus kültürel atmosferin olması gerektiği üzere yansıtıldığı söylenir iken, Naoe ve Yasuke karakterlerinin oynanış mekanikleri açısından farklılık göstermesi de artı puan olarak yazılmış.

Bir öteki artı puan ise atmosferi ve görselliği oldu. Kalelerden kasabalara, kırsal bölgelerine kadar her şeyin en ince ayrıntısına kadar büyük bir ihtimamla tasarlandığı ve gölgelendirmeler ile ışıklandırmaların ve hava şartlarının gerçekçiliği de dikkat çekmiş.

Son olarak, özellikle yeni keşif mekaniği olacak Animus Ego ile oyuncuların geçmişteki olayları daha derinlemesine deneyimlemeleri mümkün olup, serinin kozmosuna farklı bir boyut kazandıracağı da söyleniyor.


deneme bonusu veren siteler jojobet